Secolul XXI Republica Moldova în drum spre UE

25 aprilie 2009
24 aprilie, 2009. Am mers in sat sa fac curatenie la cimitir pentru ca se apropie Pastele Blajinilor (felicitari tuturor si Hristos a Inviat) si era necesar de facut ordine acolo. Dupa ce facusem curat la mormintul strabuneilor mei am hotarit sa nu merg acasa ci s-o iau prin imprejurimile satului. Ceea ce-am vazut m-a cutremurat profund, n-as putea cred ca reda prin cuvinte. Desigur fiecare s-ar gindi acuma, eeei Dragos, nu doar in cazul tau e asa, toti noi stim ca-s sarace si pustii satele. De acord, sunt sarace si pusteite satele, dar eu am vazut un tarim distrus, de parca trecuse pe-acolo vreun tsunami, parca eram intr-un film de horror. Nu aveam camera foto profesionala si am incercat cit de cit sa prind ceva cadre cu telefonul mobil. Am sa va prezint citeva poze pe care cind le faceam nu-mi iesea din gind intrebarea:"Si cu astea noi tindem spre UE?".



Trist, crud, mizer dar al naibii de real...




1 comentarii:

Anonim spunea...

mdaaa...tragic de tot, ei da lasa ca comunistii au sa repare inapoi totul ))

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: