Nelly Ciobanu a cântat în română Hora din Moldova

24 mai 2009

Am privit emisiunea în direct la ProTV, şi am rămas plăcut surprins şi nu ştiu de ce m-am simţit şi învingător când Nelly a afirmat că, da, a cântat în română la Eurovision, deci cum de i-au permis oficialii moldoveni să participe la Eurovision şi să cânte în limba statului ''inamic'' Romania? De ce n-a cântat Nelly moldoveneşte, dacă hora tot îi din Moldova? Se pare că până la urmă cineva a cazut de acord cu faptul că suntem români şi că vorbim limba română.


5 comentarii:

M.P. spunea...

Noi Suntem Romani! Bravo Nelly!!

Skinner spunea...

ma mindresc ca sunt roman !!!

Gajubas spunea...

bunicel cintecu, cred ca merita mai mult decit locu 14, dovadeste inca o data faptul ca Eurovision se transforma in concurs geopolitic

Anonim spunea...

mai presus de orice roman!!!!!

Eugina spunea...

tin sa cred ca rusii ne'au dat 1 punct pentru ca am indraznit sa cintam in Romana pe pamint rusesc :))...bravo Nelly!!! Mi'a placut mult prestatia ta!!!

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: