Lectia Dianei Curmei pentru mancurtii lui Vladimir Voronin

30 iunie 2009

Intr-un interviu pentru Vocea Americii, Vladimir Voronin a afirmat ca partidele de opozitie de la Chisinau ar fi niste formatiuni extremiste de dreapta, pentru ca il ridica la rang de erou pe maresalul Ion Antonescu, “organizatorul si persoana care se face vinovata de Holocaustul de pe teritoriul Moldovei si al Romaniei”. In ideologia acestor partide, “este prezenta nu doar nostalgia pentru perioada cand Moldova a facut parte din Romania, ci si ridicarea la rang de erou a unor criminali de razboi ca Ion Antonescu. Se numesc partide liberale, dar de fapt sunt niste formatiuni extremiste de dreapta, corupte, straine de valorile europene. De ce Romania nu vrea sa semneze acordul de frontiera cu R. Moldova? De ce Romania isi permite permanent la nivel de presedinte sa faca declaratii deschise despre inevitabilitatea disparitiei statului moldovenesc?”, se intreaba generalul de militie.

In direct, replica a venit de la o tanara din Chisinau, de numai 19 ani. Diana Curmei a castigat concursul “Miss Italia nel Mondo”. Supusii lui Voronin nu au vrut sa-i dea drumul sa plece la concurs, fiind acuzata de colaborare cu o organizatie anticomunista. “Cand mi-am auzit numele si am primit coroana din mainile principelui Emanuele Filiberto de Savoia, presedintele juriului, primul meu sentiment a fost de uimire. Am simtit o mare mandrie pentru poporul meu: eu am reprezentat R. Moldova, dar consider ca moldovenii sunt si romani, suntem practic frati. Nu ar trebui sa existe polemici pe aceasta tema”, a oferit Diana o lectie pe gratis. Probabil ca are grad de colonel si a trimis-o Traian Basescu la Chisinau sa submineze Republica Molotov…

GARDIANUL

3 comentarii:

Anonim spunea...

ca atare d-ra e taaaaaaaare sexy si frumoasa pacat ca cineva i-a pus la dubii patriotismul

Anonim spunea...

Pai acum care v-a rosti Unire, Frati, sau Romani, au sa-i puna pe toti la dubii ...
... ce sa zic, bravo Dianei, si D-le Voronin asta e si gindul fiecarui ca suntem frati cu Romania si nu trebuie sa va sperie, dar trebuie sa fiti de acord cu el ...

Alan Curtis spunea...

Vreau să vă împărtășesc cu toții aici despre cum îmi obțin împrumutul de la dl Benjamin, care mă ajută cu împrumut de 400.000,00 Euro pentru îmbunătățirea afacerii mele, a fost ușor și rapid atunci când aplic pentru împrumut când lucrurile se înrăutățesc cu afacerea mea dl. Benjamin îmi acordă împrumut fără întârziere. aici este e-mailul domnului Benjamin / contact whatsapp: +1 989-394-3740, lfdsloans@outlook.com.

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: