DRAGOŞ GALBUR CITAT LA COMISARIATUL RÂŞCANI, ÎNVINUIT DE ARDEREA DRAPELULUI ROMÂNIEI LA SPITALUL NR.4

23 septembrie 2009

După cum am scris săptămâna trecută, am fost citat la procuratura Râşcani de către procurorul Ion Neguriţă, în calitate de nu ştiu cine, pentru că el nu mi-a spus nimic, iar eu nu m-am prezentat respectiv la procuratura, de fapt, nici nu am primit citaţia în scris. Astăzi 23 septembrie, orele 19.30 mă telefonează ofiţerul de urmărire penală din cadrul Comisariatului de Poliţie Râşcani, Vadim Ciobanu, şi mă invită mâine între orele 12-16 la comisariat. Din spusele domnului ofiţer sunt invinuit şi cică au dovezi că AM ARS TRICOLORUL ROMÂNESC de pe spitalul nr.4 în seara de 31 august. Solicit mâine la orele 12.00 în faţa Comisariatului Râşcani reprezentanţii presei pentru a le oferi detalii în acest caz. I-am râs chiar în faţă domnului ofiţer. Cum dracu' eu Dragoş Galbur să ard tricolorul, e cea mai tare glumă de care am avut parte vreodată în viaţa mea. Sunt român, de altfel şi promovez românismul, toţi mă ştiu pentru cauza pe care o promovez şi nu aş îndrăzni nici măcar să ma gândesc să ard un tricolor al Patriei Mame - România. Vă voi ţine la curent...

17 comentarii:

Andrei spunea...

Pentru un moment am crezut e vorba despre o glumă văzând titlul articolului...
Pur și simplu nu m-aș mira să fi fost încălzit de aburii alcolului domnișorul domnul ofițer când te-a sunat, pentru că o altă explicație mai logică și cât de cât în limita normalități nu pot găsi..

Baftă mare!

Dragoș Galbur spunea...

ms mult Andrei, faza-i ca si la procuratura si la politie m-au chemat, cineva a scris plingere pe mine, deci maine o sa vedem.

vadim288 spunea...

bai da tu esti nesimtit nu alta , cum sa arzi tricolorul romanesc , :D :D :D )))))))) , bai dragos vad ca repede deam treci de partea cealalta deam esti impotriva romaniei , cred ca iti place sa fii in opozitie :)))))))))))) succese la procuratura

Dragoș Galbur spunea...

haha)) dap n-ai vazut ca-s prieten cu Grigorchuk pe facebook?! impreuna am ars steagu' )))

Andrei Cebotari spunea...

ha ha ha,asteapta ca repede te vor invinui ca l-ai omorit pe Vieru:D

Sergiu Tudorean spunea...

doar acum m-am uitat despre grigorciuk... Dragos cred e implicat aici si pi+aru ista http://www.faces.md/BogdanMoldovanu

el promoveaza tot si pe youtube.. grigorciuk l-a luat paremise de la el.

da tu terorist nah... :D ma, io am sa rad o viata de la asa ceva..apropo sa le spui ca eu am ars tricolorul ... io urasc romanii-tigani ce sant.. deci ma urasc pe mine??? :D :D :D

Dragoș Galbur spunea...

taci ca pregatesc discursu ))

Sergiu Tudorean spunea...

io ti-am facut unu:
"Dragi tovarasi, onorate asistenta, in urmatoarele minute voi spune ceea ce am tinut cu durere atata timp in mine. Eu sunt acela care am dat foc la tricolorul romanesc, deoarece sunt romanofob si mare statalist. Credti ca e usor sa tii in tine durerea si ura de a te preface roman. Sunt terorist si lucrez pentu SRI, CIA, Mossad, FSB, MI-6 si nu mai tin minte. Eu sunt cela ce a orchestrat pogromurile din aprilie si acela care la ucis pe Kennedy. Drag popor milostiv iarta-mi toate pacate si indeosebi moartea lui Kennedy.... :D

Dragoș Galbur spunea...

hahahah))) si moartea lu Benazir Buto, premier ministra PAkistanului ))

Elena Song spunea...

Mdaaa, faine aiureli, buna fantezie, n-am ce zice...=))

Sergiu Tudorean spunea...

mersi m-am straduit :D Dragos, da-i in mamele lor ca n-au ce-ti face...mentii acum sunt linistiti, cap de nu - dupa cap o iau ....

Dragoș Galbur spunea...

maine o sa-l fac pe Gigi Becali acolo ))

Anonim spunea...

hai ca-i buna!!!!
mai Dragos da care cumva tu ai fost acela care ai organizat moartea marilor soti teodorovici???
si ce daca abia incepeai sa te tii pe picioare cu incredere la acea varsta...???
astia categoric is dusi de-acasa si fara cale de intoarcere!
ce sa-ti zic, distractie pt ziua de maine si rabdare cu cei lipsiti de imaginiatie!

Dragoș Galbur spunea...

am mai zis, pe cât de amuzant pe atât de banal.

Anonim spunea...

hmmm lipsiti de minte....astia chiar nu gandesc.....is dusi rau rau de tot!...m-as oferi voluntar pt Dementor ,sa testez procesul de reeducare!!!

Anonim spunea...

Am scapat telefonul cand m-ai anuntat de ce esti acuzat...

Mare proooostieeee! Iata ce inseamna studiile la scoala antropUlogica a lui Mark Tkaciuc... ajungi sa sapi in rahat...

valy spunea...

...Dragoș sincer îmi pare rău ...și știu cum doare cînd ești învinuit pe nedrept și cu atît mai mult în arderea Tricolorului. Trăim sau dorim să credem că trăim în stat democratic... de aia Totul va fi bine... Tu nu ai făcut Nimic la Sigur.. de aia Ofițerul de urmărire penală în afară de ceva basme nu are ce să-ți incrimineze.... va fi totul bine doar ca vei perde un pic de timp și nervi!....
Fii Tare!

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: