Tragedie într-o familie din satul Corlăteni, raionul Râşcani, vecinii mei de peste gard

29 decembrie 2009
Vezi video în interiorul ştirii
Ieri, 28.12.09 , s-au stins din viaţă 2 oameni, 2 suflete tinere care s-au iubit nespus de mult şi care niciodată un puteau rezista mult timp unul fără altul, el 37 ani, ea 33. Sunt vecinii mei de peste gard, de aici de la Corlăteni, raionul Râşcani. Ieri dimineaţă Lidia Movilă însoţită de soţul ei care o petrecea la autocarul spre Bălţi, au fost spulberaţi într-o clipă de un inconştient ce gonea pe autostrada M-14 ce străbate localitatea. Victor Movilă a decedat pe loc, neavând nici-o şansă, iar Lidia a fost transportată de urgenţă la spitalul din Bălţi unde, după efortul depus de medici, s-a stins. Parcă mai ieri îl văd pe Victor peste gard cum curăţa ograda de zăpadă şi azi nu mai este. Acasă au rămas cei 2 copii, Mădălina de 4 ani şi Victor de 8 ani, care încă nu-şi dau seama de gravitatea situaţiei date. Ieri am fost la priveghi alături, am ajutat şi eu cu ce-am putut, însă situaţia este atât de tragică şi de încordată încât n-am rezistat nici eu. Cum poţi să le explici la nişte copii că mama şi tata nu mai sunt, că deseară nu mai vin acasă. Mădălina cea de 4 ani, bucuroasă ieri fiind că azi dimineaţă trebuia să aibă matineul de iarnă, nici măcar nu conştiintiza faptul cât de greu îi va fi pe viitor şi ce o aşteaptă. Soarte celor doi încă nu este decis pentru viitor, însă sper mult, că cu ajutorul mass mediei voi face auzit acest caz, ca poate cineva să ajute copiii rămaşi orfani la o vârstă atât de fragedă. Mulţumesc mult celor de la JurnalTV care au trimis echipa aici în sat, am aşteptat împreună 2 ore în ger că nu era lumină însă până la urmă au făcut reportajul. Dumnezeu să-i odihnească în pace !

18 comentarii:

Anonim spunea...

Dumnezeu sa-i ierte si sa aiba grija de copii !

Anonim spunea...

Dumnezeu sa-i ierte pe Victor si Lidia si sa-i aiba sub ocrotire pe acesti micuti, care au ramas orfani... Starasnica soarta!... Imi pare rau si de sofer, ramine sa traiasca cu acest pacat...

Ina Paladi

ALINED spunea...

Trist si dureros... Sarmanii copii, sper sa se gaseasca inimi generoase si dornice sa-i ajute...

Gabriella Diaconu spunea...

nu am cuvinte..... stiu cum se simt copiii.... :(((

Mihaela Camerzan spunea...

si eu stiu scumpa mea dar .......ei micutii nu mai au pe nici unul din parinti, pacat ca viata ne arata si o astfel de fata a sa

Irinuka Kirilesku spunea...

Dumnezeu sa-i odihneasca in pace

Daniel Moscalenco spunea...

Tragic, nici nu am cuvinte! Dumnezeu sa-i odihneasca in pace. Sarmanii copii. imi pare rau p/u ei.

Elena spunea...

Să le fie tărâna uşoară...
Dumnezeu sa-i pazeasca pe copii.

Nicolae spunea...

Tragedie...am si eu doi copii de aceeasi varsta...trimiteti pe helbetus@gmail.com coordonatele...sa vad ce pot face ...ma refer la un cont bancar...pacat.

Anonim spunea...

Dumnezeu sa-i ierte si sa-i odihneasca in pace...Doamne ai grija si ajuta-i pe scumpii copilasi...

Denis Tibirnac spunea...

nu am cuvinte... de fiecare data cind ma uit la fotografiile lor imi dau lacrimile in ochi, asha parinti si oameni ca sotii Movila nu am intilnit si nu o sa mai intilnesc niciodata, imi pare rau de Victoras si Madalinuta...

Dragoș Galbur spunea...

Din discuţiile pe care le-am avut acum cu martorii accidentului, câţiva lucrători de la un PECO din preajmă, în dimineaţa de luni, ora 5.00 era foarte frig, Victor o petrecea pe Lidia la autocarul spre Bălţi, căci Victor era în concediu, stând pe marginea drumului Victor a acuprins-o pe Lidia pentru a o încălzi, în timpul ăsta maşina de marcă BMW i-a lovit trăsnet pe din spate, aruncându-i la cca 20-30 metri în câmp, aşa că Victor a murit şi nici nu şi-a dat seama ce s-a întîmplat, pe când Lidia a strigat câteva secunde după ajutor, apoi a căzut în comă, decedând ulterior în secţia de reanimare din spitalul municipal Bălţi. De menţionat că cei 2 erau ştiuţi de multă lume datorită dragostei deschise pe care o arătau dânşii. La locul unde au fost ucişi soţii Movilă, erau de mai demult 2 cruci, cineva deci a mai decedat acolo. Azi treceam pe acolo, erau câteva pete de sânge, prin preajmă doar cioroi, iar pe traseul M-14 aceleaşi maşini goneau de mama focului

Tamara spunea...

Dumnezeu sa-i odihneasca in pace...as vrea foarte mult sa-i ajut...E tragedie mare...e foarte trist

Anonim spunea...

Dragos Galbur,ai gandirea ,ca si Dumnezeu.

Anonim spunea...

sarmanii copilashi...ei inca nu au inteles ce au patit!!!e tare tare trist!!!!sale fie tarina ushoara sotilor movila!!!iar copiilor liash dori mult curaj in continuare!!!

Anonim spunea...

Dumnezeu sa-i odihneasca in pace. Copiilor mult curaj si sa-i pomeneasca. Pacat ca pe drumurile noastre se poate intimpla asemenea lucruri. Nu cred ca este vina conducatorului auto. E vina celora care dirijeaza circulatia rutierea. Agentii de circulatie stau in oras la fiecare 50 de metri pe cind in afara urbei nu este nimeni. Plus ca ei nici nu urmaresc scopul preintimpinarii incalcarii regulilor circulatiei rutiere, ci a incasarii cit mai multor bani pentru aceste icalcari. Deci acesti agenti rutieri sunt intr-un fel partasi ai eventualilor incalcari ale regulilor circulatiei rutiere. Ei se conduc dupa logica: cu cit mai multe incalcari cu atit mai multi bani. E momentul ca Dl Catan, sa curemeze acest fenomen.

Anonim spunea...

Pentru mine aceasa familie va fi intotdeauna in viata, dar nu pot accepta atitudinea conducatorilor auto si a agentilor rutieri care monitorizeaza circulatia rutierea din tara noastra. Chiar sunt constietnta ca uneoiri ma pomenesc in situatia cind ma astept sa patesc ceva similar in locul in care sa- intimplat cazul. Sunt o locuitoare a satului Corlateni si cunosc locul tragediei. E timpul ca politia sa pazeasca pietonii si nu banii pe care doresc sa-i incaseze cu orice pret.

Anonim spunea...

Cum putem în mod concret să-i ajutăm pe aceşti copilaşi? O adresă exactă, nume - prenume, cod poştal, nr. casă etc, etc. Cred că au nevoie de mai mult decât compătimirea noatră. Aştept un răspuns de la cei îndrituiţi.

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: