Frumuseţi VIP-uite

13 februarie 2010
Nu ştiu cum pe voi dar pe mine găşcăraia de la VIP Magazin mă deranjează. Nu am nimic cu oamenii din redacţie, nu sunt invidios pe Ciorănică sau Marcel Toma (cu toate că îl preferam pe atunci cînd făcea jurnalism sportiv) dar cred că este exagerat, deja de mult timp, să alcătuiască topuri, în cele două birouri din Casa Presei, şi o mulţime de doamne şi domnişoare să-şi ocupe timpul votînd ceea ce au propus ăştia. Acum au făcut topul celor mai sexy femei din Moldova. Ha, ha, ha!

Bine, cu contingentul de public al revistei VIP-oase, nu face să te pui, că pot să-ţi scoată ochii. Unde mai pui că mai sunt şi din ăştia care plătesc bani grei să apară pe coperţile acestui "cică glamour" magazin naţional. Ăştia ar putea închide gura oricui. Pe mine mă deranjează altceva şi anume felul în care-şi permite redacţia s-o facă pe ditamai experţii în sexualitatea feminină.

Nu este un secret că participantele la acest concurs de sexualitate, au fost alese doar de un cerc foarte închis de oameni (radacţia VIP) iar eu, ca cititor (personal nu citesc, dar să presupunem) nu pot să-mi expun părerea personală din simplu' motiv că sunt limitat în alegere. Nu-i chiar democratic, nu credeţi?


Acum hai să facem o retrospectivă a primelor poziţii (la moment) - Natalia Cheptene, Angela Gonţa, Elena Voscoboinic, Vera Terentiev. Mda, doar feţe foarte cunoscute şi promovate, da, da anume pe acest cuvînt trebuie pus accentul. Nu se votează frumuseţea sau sexualitatea ci celebritatea personajelor din top.

Unde mai pui că VIP-oşii au împăcat şi capra şi varza şi chiar lupul,aducînd în top reprezentante de la mai toate organele media de care au, sau vor avea nevoie pe viitor, pentru parteneriate. Au băgat acolo fetiţe care au auzit de sexualitate doar din pozele cu Rebecca Romjin Stamos sau Jenna Jameson. N-am să le numesc - intraţi şi vă veţi convinge singuri. Iar cele puţine, cu adevărat sexuale din acest top, stau undeva pe la mijlocul clasamentului. Aici, pentru a nu fi numit cîrcotaş, am să vă spun care sunt preferatele mele, din acest top, la capitolul sexualitate:Iulia Okuliskaia, poziţia 19; Eugenia Scoarţă (34).

1 comentarii:

Dragoș Galbur spunea...

Asa cum am vb si la vocea basarabiei, totu-i cumparat si organizat din timp, sunt sigur ca se stie deja si cistigatorul. Mare top sexy ((

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: