Stă să înceapă Blogovăţul

22 februarie 2010
Să zic că sunt adeptul participăriila diferite concursuri de acest fel - nu pot spune. Mai mult, mă irită toate felurile de a ieşi în frunte a vedetuţelor moldoveneşti de categoria celor care sunt peste tot (cum de Vera Terentiev nu are blog?!), nu le zic pe nume că le ştiţi voi şi aşa, unde nu dai tot peste ele nimereşti.

Îmi pare rău de cele 85% de tineri (sau mai puţin tineri) care cred că cineva le apreciază blogurile (multe pe bună dreptate). La astfel de concursuri lucrurile stau puţin altfel decît vi le închipuţi voi - aici se dă pentru ochi comerciali (cam ca la VIP Magazin), pentru că trebuie să se dea (nu neapărat cumătrism, poate fi şi ceva de felul: "pe ăsta îl ştie lumea, tre' să-i dăm") şi în ultimul rînd, se aleg doi, poate unul dintre voi, tinerilor, ca să nu bată la ochi.

Anume din aceste motive nici nu mă veţi găsi înscris vreodată la concursuri de acest fel, eu văd blogul într-o altă lumină, una pragmatică şi de atitudine proprie subiectivă. Nu veţi vedea la mine pe blog materiale postate doar pentru a face cuiva imagine bună, dacă eu n-o să cred asta, sau nu voi avea un contract publicitar cu vreo companie (despre oameni nici nu poate fi vorba), materiale la care vafi indicat că sunt publicitare.

Dacă e să revin la Blogovăţ, atunci am şi eu pe cine susţine din cei aflaţi în concurs şi,vin cu unapel şi a alţi cititoriai blogului meu să-i susţină pe acei băieţi care fac o treabă bună cu blogurile dar care au ales totuşi săse înscrie într-un concurs de tipajul ăsta. Este vorba despre basarabia91.net la categoria Societate civilă şi sosbasarabia.wordpress.com care s-a înscris la categoriile Blog personal şi Debutul anului.

REPET, voi vota blogurile, în nici un caz nu sunt pro Blogovăţ.

3 comentarii:

Echipa Orasul Patria spunea...

Dupa accensiunea blogosferii in Basarabia din ultimul an era si normal sa se defasoare asa un concurs... Cine va invinge ramine de vazut,slava Domnului avem de unde alege...;-))) Sper sa fie un concurs cinstit! Bafta la participanti!!!

Dragoș Galbur spunea...

Ce sa zic, asa cum a mentionat si Luchianiuc, invingatorii blogovatului sunt deja cunoscuti de pe acum. Chiar mi-i interesant cui i se va acorda premiul lansarea anului 2009 )) Atunci o sa rid ironic sau o sa ma bucur ))

Ivan Goncearuc spunea...

O sa rizi ironic. Nu stiu cine e Luchianiuc, dar eu sunt de aceeasi parere.

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: